Järgne meile:
Logi sisse
Eesti
English
Русский
My Cart
0
Ostukorv
Vahesumma:
0,00 €
Rehvid
Veoauto Rehvid
Veljed
Istmekatted
Tuulesuunajad
Informatsioon
Kontakt
MENÜÜ
Logi sisse
Eesti
English
Русский
Avaleht
Rehvid
Veoauto Rehvid
Veljed
Istmekatted
Tuulesuunajad
Informatsioon
Kontakt
Avaleht
Valuveljed
Subaru
Legacy
BL/BP Facelift [2006 .. 2009]
Auto järgi
Mõõtude järgi
Subaru Legacy BL/BP Facelift [2006 .. 2009] 2.0i
110 kw, 148 hp
Generatsioon: BL/BP Facelift [2006 .. 2009]
Tootmisaastad: 2006 - 2009
Müügipiirkonnad: Canada, Europe, Japan, Middle East, Mexico, Russia+, USA+
Võimsus: 110 kW / 148 hp / 150 PS
Mootor: 2.0 L, H4, Petrol
Keskpuur / Rummu puu: 56.1 mm
Poldi muster (PCD): 5x100
Ratta kinnitusvahendid: Lug nuts
Keerme suurus: M12 x 1.25
Alutec Tormenta polar-silver 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 550 kg TMT70851V71-0
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 32
RC Design RC27 Kristallsilber (KS) 7x18 5x100 ET48 CB56,1 60° 730 kg 316173
18" 5x100 ET48 CB56.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 20
RC Design RC27 Schwarz Klar Matt (SKM) 7x18 5x100 ET48 CB56,1 60° 730 kg 316326
18" 5x100 ET48 CB56.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 20
Alutec Tormenta diamond-black frontpolished 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 550 kg TMT70851V73-1
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 32
RC Design RC32 Satin Black Matt (SBM) 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 680 kg 336775
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 18
RC Design RC32 Ferric Grey Matt (FGM) 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 680 kg 336355
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 16
AEZ Montreal Black 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 750 kg AMO16BA51E
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 32
RC Design RC34 Kristallsilber (KS) 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 750 kg 353345
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 15
RC Design RC34 Schwarz Glanz (SG) 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 750 kg 353543
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 20
AEZ Montreal dark Black/polished 7x18 5x100 ET51 CB57,1 R13 750 kg AMO16BP51E
18" 5x100 ET51 CB57.10 J7.0
Tarne 14-23 tp
Laos: 32